هوس قماری دیگر
تو - پرسش - جستجو .
جستجو برای پاسخ ؟ نه ! برای ساختن پرسشی دیگر برای اندوختن بر عمق حیرتت . ایمانی که محصول این سه گانه است طعم عجیبی دارد . از یک سو فرزند حیرت است و شک و از دیگرسو امید بی نهایت را سرانجام بخشیده است . این جستجوها همان شعر حضرتش را میماند که میگوید :
خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش نماند هیچش الا هوس قماری دیگر
ما و ما و نصف ما و نصفه ای از نصف ما...
هر از چند گاهی پناه می برم به دعا شرح ابو حمزه ثمالی بشنو از نی صفایی حایری و می نویسم که هوای رفتن در تنم زوزه می کشد چون بوفی در جستجوی نویسنده اش.
از همین روست که احساس می کنم حرفها و علاقه ها همه از جنس تکرارند ملال آور و فنا پذیر. اما باهمه این تفاصیل هرگز نوشتن در بلاگ را کوتاه نخواهم آمد که اگر باشند کسی یا کسانی از جنس اهل هوا مسلما نوشتن به از نبود شدن خاصه در مرداد ۸۵
حلاج زند دارم...
بي حوصلگي بزرگترين علت اين فرصت سوزي هاست. مي خواستم مطلبي بنويسم ذر باب مومنين شكاك يا همان باز خواني امكان همبود شك وايمان .خوب كه چه ؟ پيش از من گفته اند .بهتر از من هم گفته اند استدلالها هم از آنچه من مي خواهم بگويم بهتر بوده با همه اين تفاصيل احساس مي كنم جاي خالي اثبات اين همبود و از مهمترامكان اين معما به خوبي احساس مي شود . براي گفتن بيش از آنكه مهم باشد چه مي گوييم صرفا خود گفتن مهم است (البته اين روزها )